Ուսումնական շրջանի հաշվետվությունը

Առարկայական առաջադիմություններ

Մայրենի-8

Մաթեմատիկա-7

Ռուսերեն-9

Անգլերեն-8

Պատմ-8

Մաթեմ ա. բ.- Ստ.

Բնագիտություն-9

Արվեստ-Ստ.

Տեղնալոգիա-Ստ.

 Նախագծեր

Մայրենի-Փոթերյան առաջադրանքներ, Սեբաստացու օրեր, Նախագծային թարգմանություն, Ուսումնական աշուն-2022, Ուսուցչի օր, Հայրենիք և հարյենասիրություն,

Ռուսերեն-Сладкое королевство, Моя родная школа, Эмодзи vs смайл, Про меня

Անգլերեն-I am Sebastatsi, Autumn from my window

Պատմ-Դեկտեմբերի 19-21, «Հայերի Ամանորն ու իրանցիների Նովռուզը» նախագիծ

Բնագիտություն-«Իմ երկրագործական ամառը», Ֆիզիկական և քիմիական երևույթները մեր շրջապատում, Բույսերի բազմացում, Ուսումնական աշուն 2022, «Արևորդի» միջազգային բնապահպանական փառատոն, Բնագիտական փորձերի ուսումնասիրում և իրականացում, «Ամանորյա ծես» ուսումնական նախագիծ,

Автор

Gayane Harutynyan

Բարև, ես Գայանեն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, 7-3 դասարանում: Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, Ֆիլմեր դիտել: Հետևեք իմ բլոգին ))

Оставьте комментарий