- Տեքստի չորս բառերում տառի փոխարեն վանդակ է դրված, դուս գրիր այդ բառերը՝ լրացնելով բաց թողած տառերը:
փախչել, երբ, պատշգամփ, ակնթարթ
- Տեքստից դուրս գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները:
ա/զուլալ — ջինջ
բ/լուռ — լռիկ
գ/ակնդետ — անթարթ
դ/ընտանի — հայրենի
- Դարձվածքները և համապատասխան բացատրությունները գրի՛ր իրա դիմաց:
ա/ լույս աշխարհ գալ — դ/ծնվել,հայտնվել
բ/խելքը գլխին — գ/դատող, բանիմաց, խելացի
գ/Կողը հաստ — բ/համառ, ինքնասածի, կամակոր
դ/ճաշը եփել — ա/մեկին պատժել, լավ ծեծել
ա/մեկին պատժել, լավ ծեծել
բ/համառ, ինքնասածի, կամակոր
գ/դատող, բանիմաց, խելացի
դ/ծնվել,հայտնվել
- Տեքսից դուրս գրի՛ր չորս բարդ բառ:
վերջալույս, բարեկամ, խորասույզ, ոսկեգեղմ:
- Օտար բառերը փոխարինի՛ր հայերեն համարժեքներով:
ա/զակազ -պատվեր
բ/մալինա- ազնվամորի
գ/կենգուրու- ագեվազ
դ/ստարտ -սկիզբ, մեկնարկ
- Տեքստից դուրս գրի՛ր եզակի թվով գործածված չորս բառ:
եղնիկ, բարեկամ, որսորդ, մայր: - Տրված բառերից յուրաքանչյուրի դիմաց նշված է, թե այն ինչ խոսքի մաս է: Ո՞ր տարբերակում է սխալ նշված:
ա/որսորդ – գոյական
բ/եղնիկ – գոյական
գ/առաջին –ածական սխալ է, թվական
դ/ազատ –ածական - Տեքստից դուրս գրի՛ր մեկական հարցական և բացականչական նախադասություն: Արդյոք, գիտե՞ր, որ այդ խուլ շառաչը անուշ-անուշ օրորել է իրեն առաջին անգամ, և ո՞վ գիտե, գուցե, երազներ է բերել իրեն, սիրուն երազներ… Խե՜ղճ եղնիկ… Կարոտ` իր սիրած գուրգուրող անտառներից և զանգակ աղբյուրներից, իր խարտյաշ մորից և շնկշնկան հովերի հետ վազող ընկերներից` հիմա տանջվում, տառապում է մեզ մոտ, մտածում էի ես:
- Գրի՛ր մեկ պարզ ընդարձակ նախադասություն, որի մեջ երկու ստորակետ լինի: Այսպես սկսեց ընկերս աշնանային մի երեկո, երբ նստած միասին նրա պատշգամբում, հիացած նայում էինք հեքիաթական վերջալույսով վարվռուն սարերին, որոնց վրա մակաղած հոտերի նման մեղմորեն հանգչում էին ոսկեգեղմ անտառները
- Ինչպիսի՞ն էր եղնիկը. Նկարագրի՛ր օգտագործելով տեքստի բառերը:
Այդ մի մատաղ ու խարտյաշ եղնիկ էր, խորունկ, սև ու ջինջ աչքերով, որ ծածկվում էին երկայն, նուրբ թարթիչների տակ: - Ի՞նչն էր զարմացնում պատմողին:
դ/ Եղնիկը թեև ընտելացել էր ընտանիքին ու տանը,բայց մեկ-մեկ թաքուն բարձրանում էր պաշգամբ և լռիկ նայում անտառներով փաթաթված սարերին:
- Ինչի՞ն կարող էր կարոտել եղնիկը:
Նա կարոտել էր իրեն սիրած գուրգուրող անտառներին, զանգակ աղբյուրներին, իր խարտյաշ մորը և շնկշնկան հովերի հետ վազող ընկերներին:
- Ինչո՞ւ է հեղինակը հարգում եղնիկին:
Հեղինակը նրա աչքերի մեջ տեսնում էր մի թախծալի, երազուն կարոտ…
- Նկարագրի՛ր անտառը հողմի ժամանակ:
Անտառում դարավոր կաղնիներն ու վայրի ընկուզենիները ճակատում էին հողմի դեմ` աղմկում և գոռում: Եվ քամին բերում էր անընդհատ անտառի այդ լիակուրծք խշշոցն ու մռունչը, ու թվում էր թե` հենց մեր դռան առջև է աղմկահույզ, հողմածեծ անտառը - Տեքսից դուրս գրի՛ր այն նախադասությունը, որը քեզ հուզեց:
Կարոտ` իր սիրած գուրգուրող անտառներից և զանգակ աղբյուրներից, իր խարտյաշ մորից և շնկշնկան հովերի հետ վազող ընկերներից` հիմա տանջվում, տառապում է մեզ մոտ, մտածում էի ես: Եվ այնպես սրտանց ցավակցում էի նրան: