Ապրիլի 28

Կարդա Աղայանի «Եղեգնուհին» հեքիաթի 1-ին հատվածը և բլոգում կատարիր առաջադրանքները՝

1.Բառարանի օգնությամբ բացատրիր եղեգնուտ, աներևույթ, անմատչելի բառերը։

եղեգնուտ-Եղեգով պատված տեղ՝ վայր, շամբ:

աներևույթ-Չերևացող, աչքի տեսողությանը անմատչելի:

անմատչելի-Ոչ մատչելի, դժվար ըմբռնելի:

2.Պարզ նախադասություններով ներկայացրու 1-ին հատվածում նկարագրված դեպքերի հաջորդականությունը։
ա) Մի թագավոր էր ապրում աշխարհում։
բ) Որոշեց որդուն ամուսնացնել։
գ) Որդին ուզում էր մի աղջիկ որ մայր և հայր չունենա: դ) Թագավորը սկսում է փնտրել այդպիսի աղջկա։ ե) Նա հանդիպում է մի ծերունու: զ) Ծերունին ասում է որ քո քաղաքի մոտ մի գետ կա, ափին եղեգներ կան, կընտրես ամենագեղեցիկը, կձգես ջուրը, և նա կդառնա աղջիկ: է) Թագավորն այնպես էլ արեց և եղեգը դարցավ աղջիկ:

3.Վերնագրիր  հատվածը։

Որդու ցանկությունը

Автор

Gayane Harutynyan

Բարև, ես Գայանեն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, 7-3 դասարանում: Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, Ֆիլմեր դիտել: Հետևեք իմ բլոգին ))

Оставьте комментарий