Փոթերյան առաջադրանքներ

Ջոան Ռոուլինգի մասին

Հարրի Փոթերի կախարդական աշխարհի երևույթների բացատրրական բառարան

Animagus – Հրաշագործը կարող է փոխակերպվել կենդանու։

Avada Kedavra – Մահվան անեծք, որը համարվում է 3 աններելի անեծքներից մեկը։

Azkaban – Բանտ հրաշագործների համար, որը կառավարվում է Դեմենտորների կողմից։

Bagman, Ludo – Կախարդական խաղերի առաջնորդ։

Baron, Bloody – Վախենալու Սլիզերինի հոգի։

Diagon Alley – Հրաշագործների փողոց։

Dementor – Զարհուրելի բանտի պահակներ, ովքեր կարրող են քաշել քո հոգին։

Dobby – Տնային էլֆ, ով աշխատում էր Մալֆոյների համար, ով ազատվեց Հարրիի կողմից։

Dormitory – Տեղ, որտեղ բոլորը քնում են։

Grim- մեծ շուն, ով պատասխանատու է մահվան համար։

Goyle – Մալֆոյի «թիկնապահներից» մեկը։

«Նամակ` ուղղված Դրակո Մալֆոյին»

Սիրելի՜ Դրակո Մալֆոյ, շատ ափսոս է, որ դու այդքան չար և ինքնահավան ես: Քո ծնողները և շրջապատը քեզ այդպիսին են դարձրել: Դու կարող էիր ունենալ լավ ընկերներ: Ես կցանկանայի քեզ մի քանի հարց տալ: Դրակո, դու կցանկանաիր ընկերություն անել Հարրի Պոթերի հետ: Ինչու էիր դու վատ վերաբերվում և ծաղրում շրջապատին: ՈՒրախ եմ, որ վերջում դու այդ ամենը հասկացար և փոխվեցիր:

Автор

Gayane Harutynyan

Բարև, ես Գայանեն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, 7-3 դասարանում: Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, Ֆիլմեր դիտել: Հետևեք իմ բլոգին ))

Оставьте комментарий