Օճառի պատրաստում

Մենք այսօր առողջագիտության խմբով պատրաստեցինք օճառ։
Մեզ անրաժեշտ էին կաղապարներ մենք վերցրել էինք արջուկի տեսքով, հետո մեզ պետք էր օճառի հումք, բուրավետուցիչ մենք վերցրել էինք ելակի հոտով,նուշի յուղ, ներկ և բաժակներ։Օճառի հումքը նախ պետք է միկռոալիքային վառարանում տաքացնենք այնքան, որ մոտենա եռման աստիճանի, սակայն չպետք է պղպջակներ առաջանա, քանի որ եթե պղպջակներ առաջանա շատ դժվար կամ ընդանրապես չենք կարողանա հանել օճառի միջից։ Մինջև եռացած օճառի հումքը լցնելը, կաղապարները պետք է աղտահանել սպիրտով, որպեսզի հեշտ հանենք կաղապարի միջից։ Այնուհետև տաքացած օճառի հումքին խառնում ենք գունանյութը, և դնում ենք ոչ տաք, ոչ էլ սառը տեղում։ Մենք արդեն առողջագետիկներ ենք։

Автор

Gayane Harutynyan

Բարև, ես Գայանեն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, 7-3 դասարանում: Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, Ֆիլմեր դիտել: Հետևեք իմ բլոգին ))

Оставьте комментарий