Փետրվարի 12-18

Սիրելի՛ սովորողներ, այս շաբաթ ներկայացնելու եք հետևյալ թեմաները․

Լրացուցիչ աշխատանք․ պատասխանել հարցերին․

  1. Ի՞նչ բնորոշ հատկանիշներ ունեն ձկները
  2. Ի՞նչ նշանականություն ունեն ձկները բնության մեջ և մարդու կյանքում
  3. Ի՞նչ հիմնական տարբերություններ հիման վրա  կարելի է տարբերակել ոսկրայն և կռճիկային ձկներին։
  • Ինչ բնորոշ հատկանիշներ ունեն ձկները

Ձկները ունեն խռիկներ, թեփուկներ, լողակներ

  • Ինչ նշանականություն ունեն ձկները բնության մեջ և մարդու կյանքում

Ձկները ուտում են բույսեր վերականգնելով նրանց ճիշտ քանակը, իսկ մարդկանց էլ տալիս են մսի, այլուր ձկնկիթ և այլ բաներ:

  • Ի՞նչ հիմնական տարբերություններ հիման վրա  կարելի է տարբերակել ոսկրայն և կռճիկային ձկներին։

Կռճիկային ձկների մոտ կան շատ ատամներ և իրենց դունչը երկար է, նաև ունեն շատ խռիկներ՝ 5-7 հատ։ Կռճիկային ձկները չունեն ոսկորներ։

Автор

Gayane Harutynyan

Բարև, ես Գայանեն եմ: Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, 7-3 դասարանում: Ես սիրում եմ նկարել, ճամփորդել, Ֆիլմեր դիտել: Հետևեք իմ բլոգին ))

Оставьте комментарий